Jak złożyć reklamację produktu zakupionego w sklepie Peruka.pl?
Reklamacje należy złożyć pisemnie:
- mailowo na adres: reklamacje@rokoko.com.pl
- lub listownie na adres Sprzedawcy:
Hair Partners Sp.z.o.o.
ul. Szaserów 38
04-306 Warszawa
Możesz wcześniej powiadomić nas telefonicznie o chęci złożenia reklamacji lub poprosić o pomoc - z chęcią udzielimy wsparcia i rozwiejemy Twoje wątpliwości
- zadzwoń pod 22 871 94 19
- telefon dostępny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00
Paczkę z reklamowanym produktem odeślij na adres:
- Hair Partners Sp.z.o.o.
Dział Reklamacji
ul. Szaserów 38
04-306 Warszawa
Koniecznie dołącz opis wady, którą reklamujesz, a także niezbędne dane - możesz skorzystać z gotowego FORMULARZA.
Gdy Twoja przesyłka do nas dotrze, zaczekaj na rozpatrzenie reklamacji. Decyzję podejmiemy w ciągu 14 dni.
REKLAMACJE - wyciąg z Regulaminu
- Wobec Klientów będących Przedsiębiorcami Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialność za wady rzeczy sprzedanej.
- Wobec Klientów będących Konsumentami lub Przedsiębiorcami na prawach konsumenta Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Produktu z umową na zasadach określonych w rozdziale 5a ustawy o prawach konsumenta.
- Reklamacja może zostać złożona przez Klienta drogą mailową lub pisemnie na adres Sprzedawcy.
- W przypadku składania reklamacji zaleca się podanie w zgłoszeniu reklamacyjnym co najmniej:
- imię, nazwisko, firma, NIP, adres do korespondencji i dane kontaktowe;
- informacje dotyczące daty zawarcia umowy wraz z potwierdzeniem jej zawarcia;
- informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności Produktu z umową;
- żądanie dotyczące sposobu rozpoznania reklamacji.
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
- W przypadku nieuwzględnienia reklamacji Klient zostanie ponadto powiadomiony o tym czy Sprzedawca wyraża, czy też nie, zgodę na pozasądowe rozwiązanie sporu. W przypadku wyrażenia zgody, Sprzedawca wskaże Klientowi podmiot właściwy do pozasądowego rozwiązania sporu.