Reklamacje

Jak złożyć reklamację produktu zakupionego w sklepie Peruka.pl?

Reklamacje należy złożyć pisemnie:

  • mailowo na adres: reklamacje@rokoko.com.pl
  • lub listownie na adres Sprzedawcy:
    Hair Partners Sp.z.o.o.
    ul. Szaserów 38
    04-306 Warszawa

Możesz wcześniej powiadomić nas telefonicznie o chęci złożenia reklamacji lub poprosić o pomoc - z chęcią udzielimy wsparcia i rozwiejemy Twoje wątpliwości

  • zadzwoń pod 22 871 94 19
  • telefon dostępny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

Paczkę z reklamowanym produktem odeślij na adres:

  • Hair Partners Sp.z.o.o.
    Dział Reklamacji
    ul. Szaserów 38
    04-306 Warszawa

Koniecznie dołącz opis wady, którą reklamujesz, a także niezbędne dane - możesz skorzystać z gotowego FORMULARZA.

Gdy Twoja przesyłka do nas dotrze, zaczekaj na rozpatrzenie reklamacji. Decyzję podejmiemy w ciągu 14 dni.


REKLAMACJE - wyciąg z Regulaminu

      1. Wobec Klientów będących Przedsiębiorcami Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialność za wady rzeczy sprzedanej.
      2. Wobec Klientów będących Konsumentami lub Przedsiębiorcami na prawach konsumenta Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Produktu z umową na zasadach określonych w rozdziale 5a ustawy o prawach konsumenta.
      3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta drogą mailową lub pisemnie na adres Sprzedawcy.
      4. W przypadku składania reklamacji zaleca się podanie w zgłoszeniu reklamacyjnym co najmniej:
        1. imię, nazwisko, firma, NIP, adres do korespondencji i dane kontaktowe;
        2. informacje dotyczące daty zawarcia umowy wraz z potwierdzeniem jej zawarcia;
        3. informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności Produktu z umową;
        4. żądanie dotyczące sposobu rozpoznania reklamacji.
      5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
      6. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji Klient zostanie ponadto powiadomiony o tym czy Sprzedawca wyraża, czy też nie, zgodę na pozasądowe rozwiązanie sporu. W przypadku wyrażenia zgody, Sprzedawca wskaże Klientowi podmiot właściwy do pozasądowego rozwiązania sporu.
Chat on WhatsApp
Chat on Messenger